Pierwsza kampania obejmująca tylko prasę, spotkała się już z dużym zainteresowaniem mediów. Reklama ukaże się w prasie sportowej oraz w działach sportowych ogólnopolskich dzienników, które udostępniły swoje strony non-profitowo. Kampania stworzona zostanie całkowicie ze środków agencji. W dalszym ciągu trwają rozmowy z potencjalnymi sponsorami drugiej kampanii, która oprócz prasy obejmie także outdoor.
Fundacja „Wystarczy chcieć” istnieje od dwóch lat. Jej celem jest pomaganie utalentowanym dzieciom i młodzieży w realizacji marzeń o karierze sportowej oraz stwarzanie odpowiednich warunków do rozwijania pasji i umiejętności sportowych. Istotą działania Fundacji jest zwiększenie szans polskich dzieci w osiąganiu sportowych sukcesów poprzez zapewnienie im odpowiedniego sprzętu oraz pomocy materialnej.
„W Polsce istnieje duży problem związany z finansowaniem sportu oraz wychowania fizycznego dzieci i młodzieży. Chcemy mieć mistrzów na skalę światową, dlatego należy sobie zdać sprawę z konieczności inwestowania w rozwój talentów i pasji młodych sportowców” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\TELESCOPE.