TBWA\PR rozpoczyna trzeci rok współpracy z RISO GALLO

Cieszymy się mogąc przedłużyć naszą współpracę z TBWA\PR na kolejny – trzeci już rok. Agencja TBWA\PR doskonale rozumie niepowtarzalność produktów i marki Riso Gallo. Z zadowoleniem stwierdzamy, że właśnie dzięki działaniom PR rozpoznawalność włoskiego risotto na rynku polskim rośnie, a produkty Riso Gallo są coraz lepiej znane polskim konsumentom – mówi Riccardo Preve, Główny Dyrektor Departamentu Exportu Riso Gallo.

Działania TBWA\PR w latach 2004 i 2005 obejmowały PR produktowy dla linii Risotto Pronto, oraz promocję takich produktów jak tradycyjny ryż do risotto Arborio oraz przeznaczonych wyłącznie na rynek polski – Danie Główne i Dodatek do Potraw. Ponadto agencja odpowiedzialna była za relacje z mediami i działania reklamowe.

Plany PR na rok 2006 przewidują przede wszystkim kontynuację relacji z mediami, głównie z prasą kobiecą, kulinarną i life style. Ponadto, jak w latach ubiegłych, prowadzone będą konkursy prasowe i internetowe oraz akcje edukacyjne dotyczące włoskich potraw z ryżu.