TBWA\Warszawa na dziesięciolecie Leroy Merlin

Agencja przygotowała 3 teasery 5-sekundowe, 2 spoty 30-sekundowe informujące o Festiwalu Domu oraz 60-sekundowy spot o charakterze imageowym, komunikujący 10-lecie Leroy Merlin w Polsce. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach: TVP, TVN oraz Discovery i Animal Planet. Unikalną w tej kampanii była zaplanowana jednoczesna emisja spotu 60-sekundowego w dniu 4 czerwca o godz. 20:00 w TVP i TVN. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała także 3 spoty radiowe, które obecne są w lokalnych stacjach. Agencja TBWA\Warszawa przygotowała także kreację billboardu. Media zaplanował i kupił dom Pan Media Western.

W związku z rocznicą Leroy Merlin, w sklepach na terenie całej Polski zorganizowane zostaną licytacje, w trakcie, których konsumenci będą mogli kupić produkty w atrakcyjnych cenach. Poza tym, 6 czerwca w godz. 20:00-23:00, w sklepach Leroy będzie można dokonać wyjątkowych wieczornych zakupów. Uroczystościom towarzyszyć będą również atrakcje organizowane przez sklepy lokalnie.