TBWA\Warszawa przygotowała spot reklamowy promujący okna dachowe FAKRO

Kampania skierowana jest do osób w wieku 25-56 lat, mieszkańców miast powyżej 50 tys. osób budujących lub planujących budowę lub przebudowę domu, jak i ekspertów w dziedzinie architektury i budownictwa. Na potrzeby kampanii, agencja TBWA\Warszawa stworzyła 30 sekundowy spot telewizyjny reklamujący okna Pre-Select, który w początkowej fazie kampanii emitowany będzie przez TVN i TVN 7, a następnie w kolejnych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVP 3, TV Puls i Tele 5. Od 17 października pojawi się również krótsza, 15 sekundowa wersja filmu oraz 8 sekundowy billboard sponsorski.

Celem kampanii jest poinformowanie o nowym produkcie firmy FAKRO – oknie dachowym Pre-Select, które wyróżnia się nowoczesnością, funkcjonalnością oraz łatwością montażu. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego systemu okuć, poprzez naciśnięcie jednego przycisku można zmienić pozycję uchylną okna na obrotową, co umożliwia nie tylko umycie zewnętrznej strony szyby, ale również pozwala na komfortowe użytkowanie poddasza. Dodatkową cechą okien Pre-Select jest specjalny nawiewnik V-35 umożliwiający optymalną wymianę powietrza.

FAKRO jest polską rodzinną firmą istniejącą od 1991 roku specjalizującą się w produkcji szerokiej gamy wyrobów umożliwiających komfortowe mieszkanie na poddaszu. Obecnie jest liderem w produkcji i sprzedaży okien dachowych w Polsce. FAKRO jest firmą o zasięgu międzynarodowym dysponującą 8 własnymi zagranicznymi firmami dystrybucyjnymi. Jej udział w rynku globalnym wynosi 17%.