TBWA\Warszawa w wiosennej kampanii Michelin

TBWA\Warszawa zaadoptowała spot telewizyjny, layout prasowy, adwertorial oraz spot radiowy. W nowej kampanii, w wyniku zmiany strategii komunikacyjnej, pojawia się po raz pierwszy charakterystyczny Ludzik Michelin.

Kampania reklamowa pt: „Lepsza Mobilność” zaprezentuje korzyści, jakie opony i usługi Michelin przynoszą zarówno zmotoryzowanym, jaki i całemu społeczeństwu. Opony Michelin zapewniają kierowcy bezpieczne prowadzenie pojazdu, dzięki doskonałej przyczepności i równie dobrym parametrom hamowania. Ważna jest także ich żywotność.

Kampania rozpocznie się ogłoszeniami w prasie motoryzacyjnej oraz w dodatkach motoryzacyjnych do gazet codziennych. Od marca kampania obecna będzie także w telewizji. Kampania potrwa do końca kwietnia br. Spot radiowy zostanie także wykorzystany w lokalnych kampaniach Partnerów handlowych Michelin Polska S.A. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

TBWA\Warszawa jest również odpowiedzialna za przygotowanie adaptacji nowej kampanii Michelin w Estonii, Litwie oraz Łotwie.