Technologia zbliżeniowa MasterCard PayPass w Tesco

Sieć akceptacji płatności zbliżeniowych w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do grona akceptantów technologii PayPass dołączyła sieć handlowa Tesco. Posługując się bezpieczną i innowacyjną metodą płatności konsumenci będą mogli szybko i wygodnie robić zakupy w sklepach Tesco na terenie całego kraju, i to zarówno za pomocą kart, gadżetów zbliżeniowych jak też telefonów komórkowych.


Sieć sklepów samoobsługowych Tesco odwiedza tygodniowo 5 milionów Polaków. Chcąc zminimalizować czas oczekiwania klientów w kolejkach i usprawnić obsługę płatności, Tesco zdecydowało się na instalację terminali do transakcji zbliżeniowych w technologii PayPass. Dzięki wdrożeniu płatności zbliżeniowych klienci Tesco będą mogli jeszcze łatwiej i szybciej płacić za codzienne zakupy, zachowując przy tym wysoki poziom bezpieczeństwa.

To jedno z największych przykładów wdrożenia technologii zbliżeniowej MasterCard PayPassw sieci handlowej, który świadczy o tym, że technologia ta wciąż zyskuje na popularności.

Cieszymy się, że sieć akceptacji technologii zbliżeniowejMasterCard PayPass rozwija się tak dynamicznie. Jestem przekonany, że miliony klientów robiących zakupy w Tesco szybko doceni korzyści płynące z możliwości wykorzystania tej szybkiej i co równie ważne – bezpiecznej formy płatności,powiedział Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji MasterCard Polska.

MasterCard PayPass umożliwia realizowanie transakcji zbliżeniowych na dowolną kwotę. Płatności poniżej 50 PLN nie wymagają autoryzacji; aby wykonać transakcję, wystarczy jedynie przyłożyć kartę w technologii PayPass do czytnika. Jeśli operacja przekracza tę kwotę, dodatkowo zatwierdzamy ją, podając kod PIN.

Karty w technologii MasterCardPayPassmożna wyrobić w oddziałach następujących banków:


Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, IKANO BANK, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, DnB NORD, Credit Agricole, Sygma Bank, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty.

Zakupy z użyciem technologiiPayPassakceptowane są już w dziesiątkach tysięcy punktów, takich jak m.in: McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, T-Mobile, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis; Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, perfumerie Sephora, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito; Alma, Deni Cler Milano, Krakowskie Kredens, W.KRUK, Vistula i Wólczanka, PROMOD; Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi; Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho oraz Uterque; Grupa Varner zarządzająca markami: Benetton i Cubus; Marks&Spencer, Pretty Girl, RTV EURO AGD, Tatuum i Coyoco, W Biegu Cafe, Orsay, Home & You, Ryłko, KappAhl, Salony własne Orange, salony Play, Inglot, Gatta, wypożyczalnie Beverly Hills, Auchan, Carrefour, Schlecker, PSS Społem, Przewozy Regionalne, Kaufland, Lotos, Lukoil, Decathlon, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także na stadionach Ekstraklasy.