TeleCafe wkracza do portfeli

Mając do wyboru profil i nazwę przyszłego sponsora, każdy może wzbogacać i uatrakcyjniać swój wizerunek. Z oferty chętnie korzystają osoby prywatne i firmy, czyli tzw. promotorzy. Zainteresowani rejestrują się na stronie internetowej VisitCard. Po akceptacji propozycji konkretnego sponsora otrzymują pakiet firmowych wizytówek do indywidualnego użytku.

Firma Tri-Form powstała w roku 2001, do tej pory stworzyła między innymi ogólnopolską sieć reklam w kawiarniach internetowych. Autorska i innowacyjna marka VisitCard jest kolejnym przedsięwzięciem, dzięki któremu w pionierski sposób wprowadza do Polski reklamę spersonalizowaną. Z założenia przystępna wizytówka zawsze będzie skuteczniejsza i trwalsza niż choćby uliczna ulotka. Podobne serwisy prosperują za granicą i wbrew potocznym wyobrażeniom cieszą się ogromnym powodzeniem potężnych międzynarodowych korporacji. W przyszłości będą też zapewne inne nośniki, jak bilety bagażowe, naklejki, czy choćby pocztówki, do których nasi sąsiedzi z Unii zdążyli się już przyzwyczaić.

Przykładem połączenia sensu i środka w świecie reklamy, a pewnie i także wizytówką Tri-Form, staje się właśnie wspólna promocja bijących ostatnio rekordy popularności usług telefonii internetowej VoIP z ich dystrybutorem TeleCafe. Obie firmy stawiają na sukces, osiągnięty nie tylko znanym prawem precedensu.