Z okazji Dnia Matki Telekomunikacja Polska przygotowała akcję „Jest 1000 powodów, aby zadzwonić do Mamy”. Jest ona częścią autorskiego projektu „Telefon do Mamy”, w ramach którego TP instaluje kolorowe, przyjazne dzieciom aparaty telefoniczne na oddziałach szpitali w całej Polsce. Akcja ta zbiegnie się z instalacją już 1000-nego „Telefonu do Mamy”. Dla małych pacjentów, 1000 telefonów to 1000 powodów, aby zadzwonić do Mamy.
Nieprzypadkowo, kampania odbywać się będzie w okresie Dnia Matki oraz w przeddzień Dnia Dziecka. W zeszłym roku, z okazji Dnia Matki, telefoniczne życzenia z kolorowych aparatów TP składali swoim Mamom mali pacjenci przebywający na oddziałach szpitali w całej Polsce, a w 3 wybranych w przygotowywaniu życzeń dla Mam pomagali małym pacjentom: Magdalena Stużyńska, Katarzyna Skrzynecka i Jacek Borkowski.
W tym roku, z okazji Dnia Matki, TP przygotowała kolejną niespodziankę – ogólnopolski konkurs „Jest 1000 powodów, aby zadzwonić do Mamy”. Swoje powody telefonu do mamy można było nagrywać na specjalnych bezpłatnych infoliniach oraz zgłaszać internetowo na stronie www.tp.pl. Na podstawie nagrań słuchaczy i wpisów internetowych na stronie internetowej TP tworzony jest ranking najczęstszych powodów „Telefonu do Mamy”.
Partnerami akcji jest Radio RMF FM i RMF Classic wraz z portalem interia.pl oraz tygodnik „Przyjaciółka”.
Na antenie radia zostały wyemitowane spoty radiowe informujące o projekcie „Telefon do Mamy” oraz zapraszające słuchaczy do wzięcia udziału w konkursie. Równolegle promocja projektu „Telefon do Mamy” odbywa się na łamach tygodnika „Przyjaciółka”.
TP jest też patronem specjalnego serwisu przygotowanego przez gazete.pl z okazji Dnia Matki.
Dodatkowo wybrani dziennikarze w całej Polsce, otrzymają specjalne, nietypowe pakiety materiałów o projekcie.
Więcej informacji o projekcie oraz mapa rozmieszczenia 1000 „Telefonów do Mamy” – na stronie www.tp.pl