Telemarketerzy z Banku BPH nagrodzeni

Pracownicy Banku BPH zostali nagrodzeni w konkursie „Telemarketer Roku 2012” organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Okazali się najlepsi w kategoriach: „Windykacja” oraz „Sprzedaż Inbound”.

26 czerwca w Warszawie odbyła się Gala Golden Arrow, podczas której wyłoniono laureatów czwartej edycji ogólnopolskiego konkursu „Telemarketer Roku 2012”.

Tytuł Telemarketera Roku 2012 w Kategorii „Sprzedaż Inbound” (sprzedaż produktów podczas  rozmów przychodzących) zdobyła Małgorzata Janowicz z Departamentu Sprzedaży i Obsługi Telefonicznej. Tytuł Telemarketera Roku 2012 w Kategorii „Windykacja” otrzymał Bartosz Serafin z Departamentu Windykacji.
Pracownicy Banku BPH otrzymali również trzy wyróżnienia: w kategorii „Sprzedaż Inbound” Marcin Stankiewicz z Departamentu Sprzedaży i Obsługi Telefonicznej, zaś w kategorii „Windykacja”: Małgorzata Matusiak oraz Łukasz Trojanowski z Departamentu Windykacji.

Organizatorzy konkursu otrzymali w 2012 roku łącznie 114 zgłoszeń do konkursu. Jury oceniało zgłoszenia w dwóch etapach: w pierwszym uczestnicy byli oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Nagrania zostały zaszyfrowane, a dane Klientów, konsultantów i nazwy firm usunięto – jury oceniało nagrania pod kątem merytorycznym. Do drugiego etapu konkursu zostało zakwalifikowanych 5 kandydatów z Banku BPH, którzy następnie wzięli udział w rozmowach symulacyjnych.

– Pracownicy Banku BPH zwyciężali we wszystkich dotychczasowych edycjach konkursu od początku jego istnienia, co jest dowodem na to, że telefoniczna obsługa Klienta w naszym Banku pozostaje na bardzo wysokim poziomie. Jednocześnie nieustannie pracujemy nad tym, aby wszystkie kanały kontaktu z Klientami były coraz lepsze, zgodnie z pozycjonowaniem naszego Banku „Po prostu fair” – powiedział Krzysztof Nowaczewski, Wiceprezes Banku BPH odpowiedzialny za Pion Operacji.

Poza wyłonieniem najlepszych telemarketerów i pracowników infolinii w Polsce, konkurs ma na celu promocję tego zawodu i podkreślanie jego wpływu na efektywność sprzedażową i marketingową firm. Jury Konkursu oceniało merytoryczne przygotowanie do rozmowy, umiejętność nawiązania kontaktu z Klientem, zgromadzenia informacji i zastosowania narzędzi kontrolowania rozmowy, a także poprawność języka wypowiedzi i pracę głosem.

Źródło: Bank BPH