Teleprzelew – unikalna na rynku usługa dla użytkowników Simplus i Sami Swoi

Ta praktyczna i prosta w stosowaniu usługa, umożliwiająca przelewanie kwot z zakresu od 1 zł do 100 zł, stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie klientów korzystających z usług przedpłaconych. Zdarzają się sytuacje, znane zwłaszcza młodym użytkownikom tych usług, gdy niski stan środków na koncie nie pozwala w pełni korzystać z telefonu. Teleprzelew od znajomych bądź rodziców pozwoli na uzupełnienie stanu konta i dalsze korzystanie z usług operatora.

Wykonywanie przelewów jest bardzo proste i wygodne dla użytkowników. Aby dokonać przelewu, wystarczy wysłać na numer 5511 SMS-a, w którego treści należy podać literę P i po odstępach kolejno kwotę przelewu oraz numer, który ma zostać zasilony, np. P 10 6YYYYYYYY. Po chwili użytkownik otrzyma SMS-a z informacją o wysokości zlecanego przelewu dla wskazanego numeru oraz prośbę o potwierdzenie operacji przez odesłanie w ciągu 15 minut na numer 5511 SMS-a o treści „tak”. Odesłanie SMS-a potwierdzającego powoduje realizację przelewu.

Opłata za wysłanie SMS-a zlecającego, jak i potwierdzającego realizację przelewu wynosi tylko 5 gr z VAT (na terenie kraju). Przelana kwota nie powoduje przedłużenia okresu ważności konta odbiorcy. W ciągu 30 dni łączna kwota przelanych przez jednego użytkownika środków nie może przekroczyć wartości 100 zł z VAT. Użytkownik otrzymujący przelew może w ciągu 30 dni otrzymać nie więcej niż 100 zł z VAT.