W ramach akcji TEQUILA\Polska przygotowała kreację programu lojalnościowego dla marki Lipton oraz materiały POS, natomiast realizacją zajął się \SALES LINK. Działania prowadzone będą w 30 hipermarketach Carrefour.
Zadaniem dla Agencji jest skłonienie konsumentów do zakupu różnych wariantów herbaty Lipton, nie tylko Yellow Label Tea oraz zachęcenie do spróbowania nowych herbatek egzotycznych i funkcjonalnych. Celem działań jest również budowanie lojalności do marki. Akcja skierowana jest do kobiet w wieku 24-45 lat, mieszkanek dużych miast, zwykle pracujących zawodowo oraz do rodzin i 1-osobowych gospodarstw domowych.
W ramach Programu Lojalnościowego „Graj w oczko”, aby odebrać nagrodę należy zebrać 21 punktów (oczko). Punkty są przyznawane za zakup herbat Lipton. Nagrodami w akcji są: rękawica izolująca do gorących naczyń, korkowa podkładka pod talerz oraz filiżanka ze spodkiem. Uczestnicy programu na podstawie paragonu potwierdzającego zakup herbat w trakcie trwania promocji mogą odebrać nagrody w In-Medio, które znajdują się w 21 Carrefourach. W pozostałych hipermarketach Carrefour po odbiór nagrody należy zgłosić się na stoiska gratisujące za kasami (od piątku do niedzieli).
Na potrzeby akcji TEQUILA\Polska przygotowała różnorodne materiały POS dla Carrefour: plakaty, listwy cenowe, owijki paletowe, ulotki + dyspensery montowane na owijce paletowej na końcówce regału oraz ogłoszenie w gazetce Carrefour. W sklepach In-Medio
o promocji informują plakaty, a obsługa wyposażona została w t-shirty z logo promocji.