TEQUILA\Polska najlepszą agencją BTL roku 2005 i zdobywcą nagrody Golden Arrow i 7 wyróżnień

Nagrodę Golden Arrow agencja otrzymała za zintegrowaną kampanię dla marki Tyskie, jaką w ubiegłym roku TEQUILA\Polska przeprowadziła na Śląsku. Wskutek kampanii nastąpił wzrost sprzedaży piwa TYSKIE w regionie o 3 punkty procentowe w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym i bardzo pozytywny odbiór akcji w regionie – efekt „nasze prawdziwe piwo, które troszczy się o macierzysty region”.

Wyróżnienia TEQUILA\Polska otrzymała:

• za program do detalistów „Dymek” dla Imperial Tobacco Polska w kategorii program lojalnościowy B2B,

• za akcję dla marki KNORR mealkits (Unilever) „Jaki jest Twój przepizz” w kategorii field & event Marketing, B2C w miejscu sprzedaży;

• w kategorii wysyłka bezpośrednia (B2B) za przesyłkę „IKEA – Zawsze w centrum uwagi” zrealizowaną dla Centrum Wyposażenia Wnętrz DOMOTEKA (Inter IKEA Centre Polska SA);

• w kategorii ambient za „TYSKIE WSPIERA NASZYCH” – działania dla marki TYSKIE skierowane do kibiców – sponsora Polskiej Reprezentacji;

• za Ukryte pragnienia” prezent z Okazji Dnia Kobiet w kategorii Open

• w kategorii salon odrzuconych za projekt dla Dr. Oetker „Kubki w rządku”

• w kategorii promocja sprzedaży B2C za kampanię „TYSKIE. Wszystko o piwie”

Jury konkursu Golden Arrow przyznało 22 nagrody w poszczególnych kategoriach oraz Grand Prix, głównym kryterium, jakie byłobrane pod uwagę była efektywność. I edycja Konkursu Marketingu Bezpośredniego pod nazwą Golden Arrow 2006, została w tym roku zorganizowana wskutek połączenia konkursów: „Boomerang” organizowanego do tej pory przez SMB oraz konkursu „Złota Strzała” organizowanego przez VFP Communications – wydawcę magazynu Media & Marketing Polska.