TEQUILA\Polska po raz trzeci daje szansę najlepszym studentom

Głównym organizatorem Konkursu jest agencja marketing services TEQUILA\Polska, a współorganizatorami agencje: \SALES LINK, \DATA SOLUTIONS i \CONNECT. Tym razem do wygrania jest aż 10 płatnych praktyk, dla najlepszych studentów przewidziana jest oferta stałej pracy. W konkursie mogą wziąć udział studenci 3, 4 i 5 roku uczelni ekonomicznych, artystycznych oraz w tym roku również uczelni humanistycznych. W dniach 26 i 27 kwietnia odbędą się wykłady informacyjne na uczelniach w Poznaniu i w Warszawie. Dodatkowo w Poznaniu na Akademii Ekonomicznej we współpracy z Katedrą Strategii Marketingowych 26 kwietnia odbył się Dzień kreatywności.

Patronat medialny nad konkursem objęły: tygodnik Media i Marketing Polska, Mediarun, SMB oraz radio PIN. Honorowy patronat nad konkursem objął prof. dr hab. Henryk Mruk – AE Poznań, prof. dr hab. Piotr Kurka – ASP Poznań oraz prof. dr hab. Tadeusz Zgółka – UAM Poznań.

Konkurs „TEQUILA\ dla najlepszych” składa się z dwóch etapów, w pierwszym etapie Konkursu studenci mają za zadanie rozwiązać case study zamieszczone na stronie www.tequilapolska.pl, które należy wysłać do agencji TEQUILA\Polska do dnia 12 maja. Ogłoszenie wyników I etapu nastąpi 19 maja, a następnie wybrani studenci będą indywidualnie prezentować swoje prace.

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie www.tequilapolska.pl, dodatkowe informacje będzie można uzyskać również na wykładach informacyjnych, które odbędą się kolejno:

Akademia Ekonomiczna w Poznaniu (Dzień Kreatywności)

– 26 kwietnia 2006, g. 11 – 14, 236 Gmach Główny

Akademia Sztuk Pięknych Warszawa

– 26 kwietnia 2006, g. 13, 11, Uniwersytet Adama Mickiewicza

– 27 kwietnia 2006, g. 8 – 11, 1A Collegium Novum

Akademia Sztuk Pięknych Poznań

– 27 kwietnia 2006, g. 9 – 13 34, bud E, ul. Wolnica

Szkoła Główna Handlowa

– 27 kwietnia 2006, 11.40, 322 G, Gmach główny, Al. Niepodległości 162

Dużym wsparciem i zarazem atrakcją dla poznańskich studentów był „Dzień kreatywności” zorganizowany we współpracy z Katedrą Strategii Marketingowych w dniu 26 kwietnia o godzinie 11:00 na Akademii Ekonomicznej w Sali 236 w Gmachu Głównym. W programie m.in. odbył się wykład prof. dr hab. Henryka Mruka na temat „Kreatywności w pracy zespołowej” oraz wykład „Skąd się biorą dobre reklamy, czyli od strategii do kreacji”, który poprowadziła Dorota Truśkiewicz – Dyrektor Strategiczny agencji TEQUILA\Polska. Studenci mogli również wziąć udział w warsztatach kreatywności „BIG IDEA”, które poprowadził Przemysław Wojak – Dyrektor Kreatywny agencji TEQUILA\Polska – praktyczne zajęcia z kreowania i rozwijania idei. Dzień kreatywności ma również wesprzeć studentów w tworzeniu kreatywnych rozwiązań konkursowych case study.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 czerwca i wtedy wyłonieni zostaną laureaci, którzy odbędą praktyki w agencjach w Dziale strategii, Kreacji lub Accountingu. Doświadczenia poprzednich edycji konkursu „TEQUILA\ dla najlepszych” wskazują na to, że laureaci konkursu często zostają również na stale w agencji, 2 laureatki ubiegłej edycji konkursu – Hanna Kaczmarek i Karolina Siemieniako – dziś są pracownikami działu Accountingu TEQUILA\Polska.