TEQUILA\Polska przygotowała kolejną edycję Kuriera Tyskiego

Działania kierowane są do mężczyzn – konsumentów piwa, a ich celem jest wygenerowanie wyższego trialu w regionie. W ramach akcji promocyjnej na głównych ulicach największych miast województwa Podkarpackiego i Lubelskiego zespoły gazeciarzy roznoszą wydanie specjalnie przygotowanej gazety – Kuriera Tyskiego. Wewnątrz numeru znajdują się informacje o nagrodzie, zasadach konkursu, ciekawostki dotyczące produkcji piwa oraz ciekawe artykuły o rozpoznawaniu smaków i zapachów piwa. Dodatkowo do każdego numeru dołączony jest kupon uprawniający do odbioru darmowej szklanki ze specjalnej limitowanej medalowej edycji (szklanka ma w stopce zatopioną metalową replikę medalu). Aby dostać szklankę, trzeba kupić 2 piwa Tyskie w sklepie biorącym udział w promocji.

Zakończenie dystrybucji kuriera Tyskiego planowane jest w połowie kwietnia.

Na potrzeby akcji agencja TEQUILA\Polska przygotowała Kurier Tyskie oraz materiały POS: plakaty, grzebienie na skrzynkę, standy na butelki, shelfstoppery oraz stroje dla kurierów, kupony – ulotki. Za dystrybucję Kuriera Tyskiego odpowiedzialna jest agencja \SALES LINK.