Teraz jeszcze wygodniejsze usługi w BZ WBK24 MOBILE i BZWBK24internet

Bank Zachodni WBK wprowadził nowe, wygodne funkcjonalności w bankowości mobilnej. Teraz do aplikacji mobilnej można zalogować się z wykorzystaniem uproszczonego hasła – PIN mobile. Posiadacze wielu urządzeń mobilnych będą mogli je dodawać do listy zaufanych z poziomu aplikacji.

 

Do usługi Zakupy Mobilne dodano opcję płatności za parkingi w 30 miastach Polski. Nowe rozwiązania wdrożone zostały dla klientów indywidualnych i dla firm. Bank odświeżył również serwis bankowości elektronicznej BZ WBK24 internet i ofertę produktów kredytowych dostępnych przez internet w formule „NA KLIK”.

 

Aby ułatwić użytkownikom BZWBK24 mobile logowanie do aplikacji, bank wprowadził możliwość korzystania z uproszczonego hasła o długości minimum 4 znaków, tzw. PIN mobile. Jest ono dostępne alternatywnie, obok maskowanego hasła PIN. Klienci, którzy chcą korzystać z BZWBK24 mobile na wielu urządzeniach – tabletach czy smartfonach, mogą je teraz dodać do listy nowych urządzeń zaufanych bez konieczności logowania do bankowości elektronicznej BZWBK24.

 

Jedną z najbardziej lubianych przez klientów funkcjonalności bankowości mobilnej BZWBK 24 mobile są Zakupy Mobilne. Klienci BZ WBK mogą dzięki tej usłudze robić mobilnie zarówno codzienne zakupy spożywcze, kupować kwiaty, prezenty, zabawki, jak i bilety komunikacji miejskiej. Użytkownicy bankowości mobilnej docenią z pewnością nowość, jaką jest możliwość zapłacenia w aplikacji mobilnej banku za parkingi w 30 polskich miastach.


W zależności od miasta można skorzystać z opcji zapłaty za czas parkowania lub za określoną kwotę. Bilety komunikacji miejskiej i parkingi są dostępne dzięki współpracy z firmą Sky Cash. Warto dodać, że płatności do kwoty 50 złotych wymagają tylko uproszczonej autoryzacji, dzięki czemu zapłata sprowadza się tylko do jednego „kliknięcia”.

 

Zmiany dotyczące sposobu logowania i urządzeń zaufanych dotyczą zarówno aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. BZWBK24 Moja Firma Plus Mobile to dziś serwis umożlwiający dostęp do wszystkich najważniejszych operacji, jakie na swoim koncie może wykonać przedsiębiorca. Znajdzie on tam pełną informację o stanie salda, historię wszystkich swoich rachunków i operacji kartowych, dane o kredytach oraz aktualne kursy walut. Z poziomu aplikacji można też przeglądać i modyfikować paczki zleceń oraz zakładać i zamykać lokaty.


Najnowsze zmiany to nie koniec nowości w BZ WBK24 mobile.Stale pracujemy nad rozwojem nowych funkcjonalności, aby nasza bankowość mobilna była coraz wygodniejsza i bardziej użyteczna dla klientów – mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Mobilnej i Internetowej Banku Zachodniego WBK.O wszystkich nowościach będziemy teraz informować na bieżąco dzięki funkcji „co nowego”, która wyświetla komunikaty o zmianach w BZWBK24 mobile po wejściu w kategorię, której one dotyczą – dodaje.


Równolegle bank odświeżył usługi w BZWBK24internet. Dzięki zmianom szaty graficznej oraz nazewnictwa wybranych funkcji, serwis transakcyjny jest teraz bardziej przejrzysty i uporządkowany. Pojawiły się nowe funkcjonalności dla kart i produktów kredytowych. Posiadacze kart docenią możliwość ustawiania limitów transakcji gotówkowych, bezgotówkowych oraz internetowych czy aktywacji wypłat w bankomatach nie obsługujących mikroprocesora ( tzw. wypłaty bez EMV).

 

Bardzo ważne zmiany zaszły także w ofercie produktów kredytowych dostępnych przez Internet w formule „NA KLIK”. W nowym, uproszczonym procesie liczbę aktywności po stronie klienta, jakie potrzebne są do uzyskania finansowania, ograniczono do kilku prostych kroków. Wniosek kredytowy „NA KLIK” można składać po zalogowaniu się na swoje konto BZWBK24internet przez całą dobę. Od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8.00 do 20.00 klient może spodziewać się decyzji kredytowej i wypłaty środków w ciągu 5 minut. Dotyczy to wszystkich produktów kredytowych dostępnych w BZ WBK online (tj. dla kredytu gotówkowego, karty kredytowej, limitu w koncie i limitu na karcie).