Tesco z nową aplikacją mobilną

Polacy coraz częściej robią zakupy w Internecie – i nie chodzi tu tylko o zakupy elektroniczne czy tekstylne. Coraz chętniej zapełniamy nasze lodówki produktami spożywczymi zamówionymi w sieci. Liderem zakupów z wykorzystaniem Internetu jest Tesco, które kilka tygodni temu dostarczyło zamówione produkty do milionowego klienta. Po sukcesie wśród użytkowników komputerów, firma stawia na klientów mobilnych, wprowadzając nową aplikację z czytnikiem kodów kreskowych!


Za zakupami z dostawą do domu przemawia głównie wygoda. Dla większości użytkowników tego rozwiązania najważniejsza jest oszczędność czasu, bowiem składając w łatwy sposób zamówienie przez Internet możemy uniknąć wyprawy do hipermarketu i wybierania produktów przy półce. Jednak dzięki nowej aplikacji Tesco Ezakupy, składanie zamówienia może być jeszcze prostsze. Teraz będziemy mogli złożyć zamówienie „prosto z lodówki” skanując smartfonem kody kreskowe produktów, których w domowej spiżarni czy lodówce powoli zaczyna nam brakować.

Klienci Tesco już od stycznia minionego roku korzystają z mobilnej wersji strony internetowej Ezakupy, jednak firma widząc rosnące zainteresowanie wśród użytkowników technologii mobilnych, wprowadziła dedykowaną aplikację na smartfony. Rozwiązanie dostępne jest dla telefonów z popularnym systemem Android.

Przy dzisiejszym tempie życia, bardzo ważne jest to, by to sklep dostosował się do swoich klientów i pozwalał im na robienie zakupów w taki sposób, jaki jest dla nich najwygodniejszy. Taką możliwość dają nam Ezakupy i nowa aplikacja mobilna. Dzięki niej klienci mogą zamawiać produkty jadąc autobusem, wracając z wycieczki pociągiem, czy w domu, skanując kody kreskowe na opakowaniach kończących się produktów – mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco. Następnie klient ma możliwość wybrania sposobu odbioru. Może zamówić dostawę na próg domu lub odebrać swoje produkty sam w specjalnym punkcie Zamów i Odbierz przy swoim lokalnym hipermarkecie – dodaje Nowak.


Oprócz klasycznego wybierania produktów i skanowania kodów kreskowych, aplikacja Tesco umożliwia zapisywanie list zakupowych i wysyłanie ich e-mailem. Firma szacuje, że nowa aplikacja przyczyni się do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy. Obecnie, z aplikacji mogą korzystać użytkownicy smartfonów z systemem Android, zaś do końca maja firma udostępni wersję na system iOS.

/ Tesco Polska