Testardo Gram zachęca do kupna Obligacji Skarbu Państwa

Agencja Testardo Gram już po raz drugi przygotowała spot dla Ministerstwa Finansów zachęcający do inwestowania w Obligacje Skarbu Państwa. Reklama jest kontynuacją linii kreatywnej z 2009 r.

Agencja Testardo Gram, należąca do zespołu Grey Group, przygotowała drugą odsłonę kampanii reklamowej dla Ministerstwa Finansów. Spot, będący kontynuacją linii kreatywnej zaprezentowanej w kampanii z 2009 r. zachęca do kupna Obligacji Skarbu Państwa – pewnej i opłacalnej inwestycji. W reklamie możemy zobaczyć tych samych aktorów co w poprzedniej odsłonie, tyle że trzy lata starszych.

„Większość ofert instytucji finansowych zawiera różnego rodzaju kruczki i gwiazdki, których na pierwszy rzut oka nie widać, a całość wydaje się nadzwyczaj atrakcyjna. Spot odzwierciedla obecną sytuację na rynku oraz zwraca uwagę na korzyści płynące z inwestycji w Obligacje Skarbu Państwa: prostą formę i pewny zysk bez nieprzyjemnych niespodzianek” – mówi Grzegorz Waliczek, dyrektor kreatywny Grey Group.

Reżyserem spotu jest Bartek Prokopowicz, za scenografię odpowiada Joanna Kaczyńska.

Spot jest emitowany w telewizji od początku lutego 2012. Za kreację oraz produkcję kampanii odpowiada agencja Testardo Gram w składzie: client service – Magdalena Piotrowska oraz Maciej Wysocki, dyrektorzy kreatywni – Katarzyna Sośnierz oraz Grzegorz Waliczek, dyrektor artystyczny – Daniela Studzińska, copywriter – Magda Wiśniowolska, producent – Agata Bereś. Za produkcję odpowiada Film It, a za post produkcję Post Box. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.  

Źródło: Testardo Gram