ING Bank Śląski udostępnił przedsiębiorcom – także przyszłym – narzędzie online do przetestowania pomysłu na biznes. Testuj Pomysł może dać konkretne wskazówki jak ukierunkować swój biznes.
Siłą sukcesu dużych firm jest przede wszystkim testowanie produktu przed wprowadzeniem go na rynek. Mają do tego sztab badaczy, analityków i ogromne budżety. Jest to nieosiągalne dla małych firm i osób, które myślą o założeniu własnego biznesu. Postanowiliśmy to zmienić udostępniając Testuj Pomysł – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.
Narzędzie Testuj Pomysł daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi. Bank bezpłatnie dostarcza przedsiębiorcom wiedzę, na którą dotąd stać było tylko duże firmy.
Nie od dziś staramy się inspirować Polaków aby wzięli życie we własne ręce. Założenie firmy jest jednym z najlepszych na to sposobów. Dlatego w najnowszej kampanii zachęcamy do zrobienia pierwszego kroku w tym kierunku. Mobilizujemy, ale też dajemy narzędzia, które mogą ten początek ułatwić. Firmowy Pakiet na Start z autem w leasingu lub terminalem płatniczym, który oferujemy od lipca oraz Testuj Pomysł są tego przykładem – dodała Barbara Pasterczyk.
Testuj Pomysł opiera się na profesjonalnym badaniu rynkowym, na wybranej próbie 120 respondentów, precyzyjnie dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu.
Jak działa Testuj Pomysł?
Użytkownik wchodzi na stronę i przedstawia swoją firmę w formie krótkiego opisu lub filmu. Wybiera do jakiej grupy demograficznej ma być skierowane badanie (płeć, wiek, lokalizacja). Następnie tworzy od 3 do 5 pytań, które mają pomóc mu ukierunkować jego biznes oraz 3 do 5 alternatywnych odpowiedzi. Ankieta wysyłana jest do 120 respondentów. Maxymalnie do 7 dni użytkownik otrzymuje na maila wyniki badania.
Więcej na www.ingbank.pl/testujpomysl