Krakowska agencja Times Square Public Relations została patronem medialnym XVII Targów Budownictwa INTERBUD, które odbędą się od 11 do 14 lutego 2010 roku w Łodzi. Agencja swoimi działaniami będzie wspierać medialny wizerunek imprezy.
Targi InterBud są drugą co do wielkości imprezą wystawienniczą branży budowlanej i największą imprezą dla inwestorów indywidualnych. W tym roku weźmie w nich udział ponad dwieście firm. Targi zadebiutowały w 1994 roku i szybko awansowały do rangi największych imprez branżowych w kraju.
Times Square Public Relations specjalizuje się w obsłudze public relations firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. Współpraca z organizatorami tego typu imprezy jest kontynuacją naszej strategii biznesowej, wynikającej ze znajomości specyfiki branży budowlanej i wnętrzarskiej – mówi Wiktor W. Kammer, szef agencji Times Square Public Relations.
Źródło: Times Square Public Relations