Dziś w Poznaniu odbył się wernisaż wystawy prac nadesłanych na konkurs World Press Photo. Globalny koncern transportowy TNT sponsoruje to prestiżowe wydarzenie, wyrażając w ten sposób swe zaangażowanie w idee odpowiedzialności społecznej.
– Zainteresowanie TNT nie ogranicza się do biznesowych celów firmy – mówi Peter Bakker, dyrektor zarządzający TNT N.V. – Chcemy przyczyniać się do poprawy rzeczywistości, co znajduje wyraz w ścisłej współpracy z World Food Programme (agendą ONZ ds. wyżywienia), której celem jest walka z głodem na świecie. By czynić świat lepszym, potrzebujemy wyrażenia nękających go problemów – to właśnie czynią fotografie World Press Photo.
– Jako organizacja non-profit polegamy na wsparciu sektora prywatnego. Starannie dobieramy naszych partnerów. Firma taka jak TNT – z jej świadomością wagi kwestii społecznych – jest dla nas wyborem doskonałym – mówi Michiel Munneke, dyrektor zarządzający World Press Photo – Poprzez sponsorowanie World Press Photo, TNT nie tylko wspiera pracę fotoreporterów, lecz również wyraża swe poparcie dla idei odpowiedzialności społecznej oraz wolności prasy.