Tomasz Czudowski pracował w mBanku od stycznia 2009 r. Jako dyrektor marketingu odpowiadał za wszystkie działania związane z komunikacją marki: reklamę, public relations, identyfikację wizualną, merchandasing i marketing internetowy.
Nadzorował też obszar strategii, badań i analiz marketingowych oraz sprzedaż przez internet. Do jego obowiązków należało również dbanie o spójność wizerunku marki mBank w Czechach i na Słowacji. Wśród projektów, za które odpowiadał, były m.in.: jesienna kampania promocyjna mBanku, obecność marki w serwisach społecznościowych i rozwój funkcjonalności systemu transakcyjnego. Był odpowiedzialny także za komunikację związaną z wprowadzeniem nowości produktowych do oferty banku, m.in. kart płatniczych MasterCard PayPass oraz produktów strukturyzowanych.
W najbliższym czasie działania marketingowe mBanku prowadzić będzie Paweł Kucharski, dyrektor BRE Banku SA ds. mBanku i marketingu bankowości detalicznej.
Źródło: mBank