Tomasz Czudowski w mBanku

Tomasz Czudowski będzie odpowiadał w mBanku za wszystkie działania związane z komunikacją marki (reklamę, PR, identyfikację wizualną i merchandising, marketing internetowy), a także za sprzedaż przez internet. Do jego obowiązków należeć będzie również dbanie o spójność wizerunku marki mBank w Czechach i na Słowacji.

Nowy dyrektor dołączył do doświadczonego zespołu, który od lat buduje świadomość oraz wizerunek mBanku. Jego wieloletnie doświadczenie związane z Internetem pozwoli jeszcze lepiej realizować przyjętą strategię. Wyzwaniem będzie znalezienie nowych, ciekawych rozwiązań, z zachowaniem charakterystycznego dla mBanku sposobu komunikacji.

Tomasz Czudowski ma blisko 10-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, sprzedaży, a także budowaniu i prowadzeniu projektów internetowych. Ostatnio odpowiedzialny był za stworzenie i realizację strategii marketingowej podczas wprowadzania na rynek internetowego biura podróży fly.pl. Wcześniej pracował w Telekomunikacji Polskiej, gdzie odpowiadał za rozwój internetowego kanału sprzedaży oraz obsługi klientów. W firmie AMG.net, jako Project Manager, zaangażowany był między innymi w tworzenie pierwszych serwisów internetowych mBanku oraz MultiBanku.