Tomasz Fill nowym dyrektorem departamentu sponsoringu Grupy TP

Nowym dyrektorem departamentu sponsoringu Grupy TP został Tomasz Fill. Departament powołano w miejsce wydziału ds. sponsoringu. Z Grupy TP odchodzi Piotr Gołos, dotychczasowy dyrektor, kierujący wydziałem.

„Zmiana struktury zarządzania projektami sponsoringowymi związana jest z nowymi wyzwaniami, stojącymi przed Grupą. Poza utrzymaniem pozycji lidera sponsoringu sportowego, chcemy walczyć o bycie numerem jeden także w innnych obszarach. Bogate doświadczenia nowego dyrektora gwarantują realizację tych celów” – mówi Tomasz Nowakowski, dyrektor wykonawczy ds.korporacyjnych.

Tomasz Fill jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz podyplomowych studiów z zakresu ubezpieczeń na Akademii Finansów w Warszawie. Od blisko 10 lat związany z branżą public relations. Od kilku lat odpowiada za komunikację w dużych firmach. Był rzecznikiem prasowym Grupy PZU, PGNiG SA oraz dyrektorem departamentu public relations PKO BP. Ostatnio, jako dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w centrali PGNiG SA koordynował prace nad opracowaniem i wdrożeniem strategii zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w Grupie Kapitałowej PGNiG, w skład której wchodzi kilkadziesiąt spółek. Był również prezesem Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza. Ma 37 lat, jest żonaty, ma jedną córkę.

Źródło: Telekomunikacja Polska