Tomasz Marszałł dyrektorem Departamentu Marketingu i Komunikacji w TVN Media

1 grudnia 2015 roku Tomasz Marszałł obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji w TVN Media sp. z o.o, będącej częścią TVN, wiodącej grupy medialnej w Polsce. Waldemar Ostrowski i Marek Szafarz rozstają się z firmą.   

 

Jako Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Tomasz Marszałł będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie kompleksowej strategii marketingu i komunikacji w TVN.

Tomasz Marszałł posiada blisko czternastoletnie doświadczenie zdobyte w sektorze bankowym i finansowym. Do TVN, wiodącej grupy medialnej w Polsce, przechodzi z banku PKO Bank Polski, gdzie przez 5 lat zajmował stanowisko Chief Marketing Officera i był odpowiedzialny m.in. za komunikację produktową, komunikację marki, CSR, sponsoring i badania rynku. W tym czasie przeprowadził akcję rewitalizacji marki PKO Bank Polski, a jego wysiłki i dokonania zyskały w branży szerokie uznanie, co przyczyniło się do przyznania mu wielu nagród i wyróżnień, m.in. 8 EFFIE Awards, w tym EFFIE Grand Prix Long Term Marketing Excellence, Top 50 European CMO by The Internationalist, Grand Prix i tytułu „Dyrektora Marketingu 2011 roku” oraz tytułu „Człowieka marketingu i sprzedaży 2014 roku” w konkursie magazynu „Brief”.

 

Przed pracą w banku PKO Bank Polski, w latach 2009 – 2010 zarządzał ofertą produktową Allianz Banku. Wcześniej odpowiadał za działania marketingowe w Grupie UniCredit (Xelion. Doradcy Finansowi /2004-2008/ i Bank Pekao SA /2002-2004/) oraz poza sektorem bankowym, tj. w Grupie Vistula, gdzie w 2008 roku objął stanowisko CMO.

Tomasz Marszałł ukończył studia na Wydziale Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN SA, powiedział: „Bardzo się cieszę z nominacji Tomasza Marszałła na stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji.


To pasjonujący czas dla naszej firmy, a kreatywność i rozległa praktyka Tomasza w dziedzinie marketingu, jak również imponujące dokonania i ogromne doświadczenie w zarządzaniu strategicznym stanowią zapowiedź wzmocnienia naszych działań komunikacyjnych oraz ugruntowania silnej pozycji marki TVN w sektorze mediów.


Jednocześnie chciałbym podziękować byłym szefom marketingu, Waldemarowi Ostrowskiemu i Markowi Szafarzowi za kilkanaście lat pracy na rzecz TVN oraz cenny i znaczący wkład w sukces firmy. Doceniam ich długoletnie wsparcie i wysiłki na rzecz budowy i promocji TVN, najsilniejszej marki telewizyjnej w Polsce”.