Tomasz Trabuć jest praktykiem public relations od 12 lat. W Providencie pracuje od 2002 roku. Odpowiada za strategię komunikacyjną Provident Polska, w tym w szczególności za relacje z mediami, sponsoring i programy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zarządzanie kryzysami. Zainicjował i prowadzi „Trampolinę” – największy program społeczny w historii firmy. Kieruje 6-osobowym zespołem.
Wcześniej przez trzy lata (1999-2002) w CA IB Investmentbank odpowiedzialny za PR i marketing grupy. Od 1997 do 1999 w Agencji MMD jako account director, odpowiedzialny za obsługę takich klientów jak SAS, British Midland, ABN Amro, czy Intel. Od 1993 do 1997 roku w biurze prasowym Ambasady Amerykańskiej jako specjalista ds. mediów. Wcześniej przez dwa lata pracował jako dziennikarz specjalizujący się tematyce prasoznawczej.
Absolwent SGGW, następnie ukończył podyplomowe studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim i podyplomowe studia menedżerskie (także UW, Wydział Zarządzania).
Gra w squasha. Interesuje się zmianami życia codziennego w różnych epokach. Ma dwa koty.