Tomek Kłos radzi się Goździkowej – Nowa kampania reklamowa Etopiryny

Od pierwszych emisji reklamy Etopiryny z Goździkową minęło ponad 4 lata. Spot z Goździkową w roli głównej, otrzymał brązową statuetkę w konkursie EFFIE Awards 2002. W ubiegłym roku powrócono do koncepcji reklamy z Goździkową, można było wtedy obejrzeć serię spotów okolicznościowych m.in. z okazji Dnia Kobiet, Wielkanocy, czy świąt Bożego Narodzenia, w których Goździkowa, przypominała…„na ból głowy – Etopiryna”.

W tym roku spoty nawiązują do ważnego wydarzenia sportowego, jakim jest Mundial, a z porady Goździkowej korzysta piłkarz reprezentacji Polski Tomasz Kłos. W ten sposób producent leku chce dotrzeć do nowej grupy konsumentów i odmłodzić markę.

Agencja reklamowa MRM Momentum przygotowała cykl reklam Etopiryny związanych z Mundialem, w których występuje znany z goli strzelanych „główką” piłkarz Tomasz Kłos. A ponieważ nie jednego rozgrywki przyprawiają o ból głowy, zarówno Panu Tomaszowi jak i innym „Goździkowa przypomina – na ból głowy Etopiryna”. Oprócz podziękowań skierowanych pod jej adresem, z wdzięczności za dobrą radę, podczas zaaranżowanych konferencji prasowych, piłkarz obiecuje zadedykować Goździkowej pierwszą zdobytą na mistrzostwach bramkę.

Kilkumiesięczna kampania reklamowa rozpocznie się 1 maja i obejmować będzie ogólnopolskie stacje telewizyjne. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Kampanię reklamową uzupełnią działania PR oraz BTL.