Toolbox Creative Communications zajmie się tworzeniem wizerunku Altacetu Ice

Do zadań agencji należy opracowanie strategii PR dla produktu na cały rok 2005. Działania komunikacyjne obejmą szeroko zakrojone relacje z mediami i eventy.

Twarzą Altacetu został polski sportowiec Artur Haber. Zajmuje się narciarstwem carvingowym i będzie promował markę podczas zbliżających się Mistrzostw Świata. W 1996 roku (miał lat 15) został powołany do Kadry Narodowej w narciarstwie alpejskim. Sześć lat później po zdobyciu tytułu Mistrza Polski Seniorów w slalomie gigancie i Mistrza Polski w Slalomie Carvingowym, porzucił Kadrę Narodową i całkowicie poświęcił się carvingowi.

Artur Haber został uznany za najlepszego narciarza sezonu 2002/2003. 22 stycznia tego roku wygrał drugie zawody Carvingowego Pucharu Polski 2005. W ostatni poniedziałek, 31 stycznia br., w czasie zawodów w Krynicy wypięła mu się narta, przez co stracił utrzymywaną dotychczas pozycję lidera w klasyfikacji generalnej Carvingowego Pucharu Polski.

Altacet Ice to preparat o działaniu pielęgnacyjno-chłodzącym do stosowania miejscowego po urazach i mikrourazach. Posiada właściwości nawilżające i chłodzące, dzięki czemu nie dopuszcza do powstawania obrzęków, siniaków i krwiaków.