Toyota Bank liczy na właścicieli samochodów

„W perspektywie roku Toyota Bank spodziewa się zdobyć kilkadziesiąt tysięcy klientów, a w 3-4 lata ok. 100 tys. – Swoje usługi kierujemy głównie do osób lubiących nowoczesne technologie i obrót bezgotówkowy – powiedział Piotr Juda, prezes banku. – Nie muszą to być wcale właściciele samochodów toyota czy też osoby planujące zakup tego auta pojutrze – dodał. Ale nie ukrywa, że to od właścicieli samochodów tej marki bank zaczyna poszukiwania swoich nowych klientów.” – czytamy w „Parkiecie”.

„Najbliższą okazją do promowania banku będzie debiut nowego modelu samochodu i zorganizowane z tej okazji dni otwarte w salonach Toyoty. Oferta banku będzie dla właścicieli samochodów tej marki o tyle interesująca, że zapewnia on rabaty na zakup części zamiennych czy też na naprawę. Można będzie też dostać rabat na zakup auta tej marki. Bank będzie premiował wten sposób wydatki kartami płatniczymi, a także program oszczędnościowy.” – czytamy dalej.

Toyota Bank Polska prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Wczoraj bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez internet, telefon i SMS.