Toyota Bank prezentuje przepis na szybki zysk

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Planu depozytowego +19 Toyota Bank.

Zyski w wersji „instant” przez najbliższe cztery tygodnie będzie reklamować Toyota Bank. Akcja rezentująca wszystkie zalety gromadzenia oszczędności na Planie depozytowym +19 będzie widoczna w telewizji (TVN CNBC, TVN 24), radiu (Trójka, Radio Zet, Tok FM), w biznesowych serwisach internetowych oraz w wagonach warszawskiego metra. – Ostatnia kampania dotycząca Planu depozytowego +19 zakończyła się dużym sukcesem, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację w nowej odsłonie– mówi Piotr Nejman, szef marketingu Toyota Bank.

Autorem kreacji jest agencja Legend Group. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny był Zenith Optimedia.

Przypomnijmy, że stopa zwrotu na Planie depozytowym +19 wynosi do 4,6 proc. w skali roku. Jego dużą zaletą jest to, że nie zamrażamy swoich środków na dłuższy czas. Odsetki kapitalizowane są co 1,2 lub 3 dni – czym dłużej pieniądze leżą na lokacie, tym wyższe jest jej oprocentowanie. Dodatkowym plusem jest szybkie i wygodne zarządzanie zgromadzonymi środkami przez bezpłatne konto internetowe. Posiadacz rachunku nie płaci również za przelewy i za pierwsze trzy wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Minimalna kwota lokaty to 5 tys. zł. Więcej na: toyotabank.pl/plan_depozytowy.html.

Posiadacz Planu depozytowego +19 zyskuje też prawo do udziału w promocji „Zwrot 1,2,3,4%” , w której bank zwraca nawet 4 proc. wartości zakupów dokonanych kartą Toyota Bank w 25 tys. punktów handlowych i na stacji benzynowych.

Źródło: Toyota Bank Polska