Toyota Bank rozpoczyna kampanię marketingową Planu depozytowego

Toyota Bank rozpoczyna kampanię reklamową jednego z flagowych produktów oszczędnościowych –Planu depozytowego +19. Kampania prowadzona będzie równolegle w wielu kanałach: w internecie, radio oraz telewizji.

Kampanię dodatkowo wspierać będą siatki wielkoformatowe w najbardziej widocznych miejscach Warszawy. Kampania będzie słyszalna w radiostacjach ogólnopolskich m.in.: Radio Zet, Trójka czy TOK FM. Spoty telewizyjne będą emitowane głównie przez stacje TVN24 i TVN Warszawa.

Plan depozytowy +19 jest jednym z ciekawszych produktów oszczędnościowych dostępnych na rynku. Łączy w sobie zalety konta oszczędnościowego z długoterminowymi lokatami. Główną zaletą jest wysokie oprocentowanie i krótki czas lokowania pieniędzy oraz elastyczny dostęp do oszczędności.

 

Konto w Toyota Bank jest furtką do kolejnych produktów pozwalających na płynne i zyskowne zarządzanie swoimi pieniędzmi. Staramy się premiować najlepszych klientów dając im w miarę wzrostu aktywności kolejne korzyści – powiedział Piotr Nejman kierownik działu marketingu Toyota Bank. Dlatego korzystanie z Planu depozytowego +19 uprawnia choćby do udziału w programie Zwrot 1, 2, 3, 4% i odbierania od 1 do nawet 4% wartości transakcji, dokonanych w wybranych punktach handlowych.

 

Kampania promująca Plan depozytowy +19 potrwa dwa miesiące. Za kreację odpowiada agencja Legend Group. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny był Zenith Optimedia.

Źródło: Toyota Bank Polska