Toyota Bank rozszerzył współpracę z Mellon Poland

Oprócz działającej z sukcesem infolinii, którą Mellon Poland prowadził dla klientów Toyota Bank przez cały rok 2007, bank wykorzystuje również zaawansowane możliwości Contact Center Mellon Poland do promowania atrakcyjnego zestawu produktów, włączając w to kredyty, karty kredytowe i konta oszczędnościowe. Wspomniane działania telemarketingowe są skierowane zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów banku, służą też informowaniu klientów o korzyściach, jakie oferują produkty banku.

Know-how, którym dysponuje Mellon Poland, zaawansowana technologicznie infrastruktura Contact Centre i wysoko kwalifikowany zespół pracowników stanowią efektywny kosztowo i skuteczny sposób komunikacji. Umożliwia to Toyota Bank skrócenie czasu potrzebnego na dotarcie do klientów, podniesienie udziałów w rynku i, co najważniejsze, budowanie silnego związku z klientami poprzez codzienny kontakt.

– Rozszerzenie współpracy z Toyota Bank przyjmujemy z satysfakcją i poczuciem dobrze wykonanej pracy. Jesteśmy przekonani, że nowa kampania, którą nam powierzono będzie miała bardzo dobre wyniki. Konkurencyjny zestaw produktów banku jest dopasowany do potrzeb i stylu życia Polaków. Nieprzypadkowo internetowe konto osobiste Toyota Bank okazało się najlepsze pod kątem korzyści dla klientów w rankingach „Gazety Wyborczej – Pieniądze”, „Open Finance” i magazynu „Kurier Finansowy” – podsumował Grigorios Kotoulas, Dyrektor Generalny Mellon Poland.