Toyota Bank wypisuje receptę na zyski

Rusza nowa kampania Toyoty Banku, reklamująca jedną za najlepszych lokat na rynku – – Plan depozytowy +19.

-To virus podatcus, ale jest na to lekarstwo – mówi w najnowszym spocie radiowym Toyoty Banku doktor do pacjenta skarżącego się na kłopoty z portfelem. Lekarz „przepisuje” Plan depozytowy +19 – jedną z najatrakcyjniejszych lokat krótkoterminowych na rynku oprocentowaną na nawet 4,6 proc. w skali roku. – Nasza poprzednia kampania dotycząca Planu depozytowego +19 okazała się dużym sukcesem, dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować ten temat – mówi Piotr Nejman, szef marketingu Toyota Bank Polska. – To oczywiście nie tylko kwestia dobrej kampanii, ale też świetnego trafiającego w potrzeby klientów, produktu – dodaje.

Obok wysokiej stopy zwrotu, największą zaletą Planu depozytowego +19 jest to, że nie zamrażamy swoich środków na dłuższy czas. Odsetki kapitalizowane są co 1,2 lub 3 dni – czym dłużej pieniądze leżą na lokacie tym wyższe jest jej oprocentowanie. Dodatkowym plusem jest szybkie i wygodne zarządzanie zgromadzonymi środkami poprzez konto internetowe, którego prowadzenie jest bezpłatne. Posiadacz konta nie płaci również za przelewy i za pierwsze trzy wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Wysokie oprocentowanie i stały dostęp do środków to niejedyne zalety Planu depozytowego +19. – Zalecam refundowane transakcje kartą – mówi doktor z reklamy. Dlaczego? Posiadacz Planu depozytowego +19 zyskuje bowiem prawo do nawet 4-procentowego zwrotu zakupów dokonanych kartą na wybranych punktach handlowych i na stacjach benzynowych. – To podwójna korzyść. Rozwiązanie to pozwala zarabiać, nie tylko kiedy trzymamy pieniądze, ale również wtedy kiedy je wydajemy – tłumaczy Piotr Nejman. Minimalna kwota lokaty to 5 tys. zł.

Czterotygodniowa kampania będzie prowadzona równocześnie w najlepszych stajach radiowych (Radio Zet, Eska Rock i Trójka) oraz w wiodących biznesowych i ogólnoinformacyjnych serwisach internetowych.
Autorem kreacji jest agencja Legend Group. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny był Zenith Optimedia.

Źródło: Toyota Bank Polska