Toyota Bank zaoferuje jutro bankowość internetową

„Szczegóły oferty, jaką przygotował bank należący do japońskiego producenta samochodów, zostaną zaprezentowane we wtorek. Na razie wiadomo, że Toyota Bank Polska będzie obsługiwał zarówno klientów detalicznych, jak i firmy oraz że zaproponuje im szeroką gamę produktów – rachunki rozliczeniowe i oszczędnościowe, karty płatnicze, lokaty i pożyczki. Bank pod wieloma względami powtarza model wypróbowany przez koncern Volkswagen. Podobnie jak bank należący do tej grupy zamierza się komunikować z klientami przez Internet i telefon. Oba banki podkreślają, że nie stawiają na masowość, tylko na mniej licznych, wymagających klientów, którzy oczekują wyższej jakości usług.” – pisze dziennik.

„Zbadaliśmy model korzystania z usług bankowych przez klientów, którzy choć raz kupili nową toyotę, i zaskoczyła nas ich otwartość na nowe technologie. Z drugiej strony z danych NBP wynika, że z bankowości internetowej korzysta już 6 mln klientów. W tej grupie są tacy, którzy oczekują wyższej jakości obsługi, i właśnie do nich chcemy dotrzeć”, mówi Tomasz Czechowicz odpowiadający za marketing banku.

„Oryginalnym elementem w ofercie banku Toyoty będą karty płatnicze powiązane z programem lojalnościowym dla posiadaczy aut tej marki. Wszystkie wykonane nimi transakcje bezgotówkowe będą przeliczane na punkty, które klient będzie mógł wymienić na zniżkę przy zakupie kolejnego auta lub na rabaty przy usługach serwisowych.” – informuje „Rzeczpospolita”.

Toyota zdecydowała się na uruchomienie projektu w Polsce ze względu na silną pozycję, jaką ta marka zajmuje na krajowym rynku samochodowym oraz za względu na duży potencjał rozwoju rynku samochodów i usług bankowych. Platforma bankowa jest wdrażana w oparciu o struktury Toyota Bank Polska S.A., który działa w Polsce od 2000 roku.