Toyota Leasing z aplikacją mobilną dla klientów

Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na
systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i
wygodny dostęp do wszystkich aspektów zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz usługą KINTO, niezależnie od miejsca i czasu.

Dzięki nowej aplikacji, klienci mogą cieszyć się pełnym spektrum funkcji oferowanych przez Portal
Klienta Toyota Leasing. To oznacza, że teraz można zarządzać umową leasingu, dostępem do faktur i
płatnościami online, a także sprawdzać terminy umów bez konieczności kontaktowania się z infolinią,
a nawet bez dostępu do komputera. W przypadku podróży za granicę, teraz wystarczy zalogować się
odciskiem palca lub Face ID w nowej aplikacji i w kilka sekund uzyskać pozwolenie na wyjazd
leasingowanym autem.

Funkcjonalności aplikacji obejmują:

Biometria i płatności online

Dodatkowo, aplikacja Toyota Leasing Polska pozwala na logowanie za pomocą biometrii, takiej jak
odcisk palca i Face ID. To zapewnia jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa i wygody dla Klientów.
Płatności online również są dostępne w aplikacji, umożliwiając błyskawiczne regulowanie zobowiązań
finansowych z poziomu smartfona.

Aplikacja mobilna Portalu Klienta Toyota Leasing Polska oferuje taki sam zakres funkcji, który jest
dostępny w pełnej wersji na komputerach, dając klientom pełną kontrolę nad swoimi umowami i
finansami.

– Wprowadzenie aplikacji mobilnej to kolejny krok naprzód w usprawnianiu obsługi Klientów i
dostarczaniu im wygodnych narzędzi do zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz KINTO.
Zachęcamy wszystkich Klientów do jej pobrania i korzystania z jej funkcji już teraz. Po więcej
informacji, a także w przypadku chęci pobrania aplikacji zapraszamy na stronę internetową Toyota
Leasing lub do sklepów Apple bądź Google – mówi Dominika Cepek, Członek Zarządu Toyota
Leasing Polska Sp. z o.o.