TradeNet – nowa usługa w ofercie Banku BPH dla małych i średnich firm

Bank BPH jako pierwszy na rynku poszerzył ofertę dla małych i średnich firm o zaawansowaną technologicznie usługę TradeNet. Do tej pory była ona oferowana wyłącznie klientom korporacyjnym banku. TradeNet to elastyczna i prosta forma zarządzania produktami dokumentowymi finansowania handlu (akredytywy i inkasa) dostępna za pośrednictwem systemu bankowości internetowej BusinessNet.

– Liczymy, że klienci z sektora MSP docenią wygodę i elastyczność tego produktu – powiedział Marek Zieliński, Dyrektor ds. Finansowania Handlu w Departamencie Klienta Biznesowego Banku BPH. – Nowoczesna usługa usprawnia przebieg operacji handlowych. Użytkownicy TradeNet zyskują możliwość obsługi transakcji bez konieczności wizyty w oddziale banku, oszczędzając tym samym swój czas i pieniądze – dodał.

TradeNet pozwala znacznie ograniczyć czas i koszty związane z tradycyjnym sposobem procesowania transakcji akredytywy i inkasa. Klienci mają stały dostęp do informacji handlowych w czasie rzeczywistym, na każdym etapie transakcji. Dzięki temu proces realizacji transakcji ulega przyspieszeniu, zapewniając klientowi pełną kontrolę nad jego przebiegiem, bez konieczności wizyt w Banku oraz instalowania specjalnego oprogramowania.

Główne korzyści dla klienta to:

Usługę TradeNet Bank BPH oferuje od 2005 roku. Od chwili wdrożenia cieszy się ona dużą popularnością wśród klientów korporacyjnych. Zalety i szeroki zakres funkcjonalności usługi TradeNet zostały również docenione przez niezależnych ekspertów w krajowych i międzynarodowych konkursach. TradeNet otrzymał m.in. tytuł Indywidualność Rynku w konkursie redakcji „Rynków Zagranicznych”. Bank BPH został uznany przez międzynarodowy magazyn Global Finance za najlepszy Bank oferujący obsługę oraz finansowanie handlu (Trade Finance) w Polsce, a także nagrodzony za produkty finansowania handlu przez kapitułę VI Ogólnopolskiego Rankingu Liderzy Eksportu.
Źródło: Bank BPH