Tradycja z nowoczesnym szlifem…

Nowa strategia Grupy Kapitałowej „Krosno”:
– oszczędności poprzez restrukturyzację produkcji: inwestycje kilkadziesiąt milionów złotych w automatyzację produkcji i energooszczędne urządzenia; koncentracja produkcji (przeniesiona zostanie produkcja z najstarszego zakładu w Krośnie, a sam zakład zostanie sprzedany – są już inwestorzy zainteresowani tą nieruchomością)
– oszczędności poprzez restrukturyzację Grupy – przekształcenie w strukturę holdingową
– oszczędności poprzez optymalizację zatrudnienia (pod lupę wzięte zostaną głównie stanowiska pomocnicze, to znaczy nie bezpośrednio produkcyjne)
– kompletowanie kadry – pojawiły się nowe, prężne osobowości: Dyrektor Handlu i Marketingu Miroslaw Panacek, Dyrektor ds. Produkcji Marian Gąsior, v-ce Dyrektor ds. Marketingu Tomek Łucek
– inwestycja w budowanie mocnej, rozpoznawalnej marki o zasięgu światowym;
– W Polsce budowa sieci firmowych salonów sprzedaży detalicznej, których celem jest budowa wizerunku;
– dalszy rozwój mocnej sieci handlowej na świecie.

Oczekiwania wg. Prezesa Jacka Sołtysa: obniżka kosztów o 10%, przy równoczesny wzroście przychodów do kilkunastomilionowego wyniku netto.

Zdzisław Sawicki, właściciel 49,01% udziałów: Budujemy zdrowe fundamenty tej firmy. Przyszłość firmy jest bezpieczna. Będziemy konsekwentnie realizować nakreśloną strategię. Mamy na tyle profesjonalną kadrę, wierzącą w sukces, że nie ma innej możliwości, niż stworzenie lepszej, czytelniejszej, mocniejszej, wiarygodniejszej firmy. Krosno ma się stać jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.