TransKasa Banku BPH w salonikach Kolportera

TransKasa została udostępniona w blisko 1000 saloników Kolportera. Do końca bieżącego roku planowane jest wdrożenie usługi w kolejnych kilkuset punktach sieci Kolportera.

– Mimo stale rosnącej popularności Internetu wciąż istnieje i zawsze będzie istnieć grupa klientów przywiązanych do tradycyjnych sposobów opłacania rachunków. Co miesiąc miliony rodzin reguluje rachunki za telefon, wodę, prąd czy gaz – mówi Jerzy Zań dyrektor Obszaru Bankowości Transakcyjnej Banku BPH. – Dzięki usługom takim jak TransKasa codzienne zakupy czy wyjście do kiosku po gazetę to świetna okazja właśnie do… zapłacenia rachunków. Podejmując współpracę z firmą Kolporter odpowiadamy na potrzeby rynku i wspólnie z naszym partnerem oferujemy możliwość szybkiego, bezpiecznego i wygodnego opłacania rachunków.

W punktach TransKasy – w salonikach Kolportera – można np. dokonać przelewu, regulować płatności gotówkowe za rachunki wystawiane m.in. przez zakłady energetyczne, gazownie, przedsiębiorstwa wodociągowe, telekomunikacyjne czy operatorów GSM. W sieci TransKasa za każdą dokonaną transakcję zapłaty prowizja wynosi 1,89 PLN.

Płatności w sieci TransKasa dokonywane są w analogiczny sposób, jak na poczcie lub w banku. Podstawą ich realizacji jest zarówno numer rachunku bankowego jak i kod kreskowy umieszczony na formularzu wpłaty. Po uregulowaniu płatności zostaje wydany paragon potwierdzający dokonanie wpłaty. Pracownik punktu przyjmującego wpłaty podbija rachunek pieczęcią z nazwą Banku BPH, nazwą usługi TransKasa i z datą przyjęcia należności.

Umowa banku z firmą Kolporter została zawarta zgodnie z zasadami outsourcingu wprowadzonego Prawem Bankowym. Dzięki temu klienci korzystający z usług TransKasy w salonikach Kolportera uzyskują Ustawową gwarancję bezpieczeństwa wpłacanych środków i pewność ich rozliczenia.