Travelka.pl dla turystów w wieku 18-35 lat – nowy portal Grupy TravelOne.pl

Grupa TravelOne.pl zapełniła kolejną lukę na rynku portali turystycznych. Po uruchomionym w ubiegłym roku specjalistycznym portalu narciarskim www.SkiOne.pl przyszła kolej na serwis poświęcony wypoczynkowi dla turystów w przedziale wiekowym 18-35 – www.Travelka.pl. Kilka tysięcy specjalnie dobranych ofert gwarantuje, że coś dla siebie znajdą zarówno studenci, młodzi profesjonaliści i biznesmeni, jak i „single”.

Pomysł na tego typu produkt dojrzewał dość długo, kluczowym momentem było wymyślenie prostej i chwytliwej nazwy –
mówi Łukasz Mrzygłód, dyrektor generalny TravelOne.pl i dodaje – Travelka oznacza młodość, niezależność i profesjonalizm i dla takich właśnie klientów ją stworzyliśmy.

Portal przeznaczony jest dla ludzi młodych, dynamicznych, lubiących czynny wypoczynek. Oferty dostępne na stronie łączą w sobie zwiedzanie, poznawanie kultur, aktywne spędzanie czasu, przygodę i dobrą zabawę. Travelka to ciekawe imprezy w przystępnych cenach. Nowy serwis wyróżnia się atrakcyjną, świeżą i dynamiczną grafiką dostosowaną do grupy docelowej. Dzięki wykorzystaniu rozwiązań technicznych stosowanych na stronach TravelOne.pl, klienci Travelki mają możliwość szybkiego znalezienia właściwej oferty. Na stronie znajdują się też specjalnie wybrane propozycje spędzenia wolnego czasu, zarówno dla tych, którzy najlepiej czują się z plecakiem, jak i dla tych, którzy preferują wakacje w rytmie techno.

Kluczowymi partnerami Travelki są łódzki touroperator Gandalf Travel, wyspecjalizowany w wycieczkach autokarowych do Chorwacji, Czarnogóry, Bułgarii i Grecji oraz Travel Time z ofertą tańszych wycieczek lotniczych, m.in. do Grecji, Turcji, Tunezji i Egiptu. Na podstawie dotychczasowych rezerwacji przewidujemy, że w tym roku hitem rynkowym będą imprezy autokarem do Budwy w Czarnogórze i na Riwierę Makarską w Chorwacji, gdzie przygotowaliśmy bogaty program imprez – mówi Sławomir Marchewski z Gandalf Travel. Ze względu na korzystne stosunek jakości do ceny dużą popularnością cieszą się też imprezy lotnicze na Kretę i Rodos.

Promocja nowego portalu rozpoczyna się na krakowskich Juwenaliach, których jednym z głównych partnerów jest właśnie Travelka.pl. Wybraliśmy krakowską imprezę dlatego, że jest największą tego typu imprezą w Polsce. Chcemy też wypromować wśród klientów nasze biuro sprzedaży w Krakowie
– tłumaczy Robert Możdżeń, menadżer marketingu Travelka.pl.