Triumph na srebrnym ekranie

Wiodący na europejskich rynkach producent bielizny – firma Triumph jak dotąd przeznaczała większość budżetu promocyjnego na reklamę outdoorową. Tym razem zdecydowała się zainwestować również w kampanię kinową. 4 listopada br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania kinowa towarzysząca wprowadzeniu na rynek najnowszej kolekcji Fashion. Modelem wiodącym w kampanii i jednocześnie „głównym bohaterem” spotu kinowego jest seria Dangerous Curves.

Reklamowany produkt to linia stworzona z zastosowaniem unikalnej technologii – bardzo nowoczesna zarówno pod względem tkaniny, jak i design. Ze względu na znakomite właściwości użytkowe, komfort i ciekawe wzornictwo bielizna tej linii kupowana jest chętnie przez panie w różnym przedziale wiekowym.

Spoty Triumpha będzie można obejrzeć w głównie w dużych kinach na terenie całego kraju. Reklamówki poprzedzać będą szeroki repertuar filmów – od lubianych przez klientki Triumpha komedii romantycznych, przez thrillery i filmy przygodowe, aż po horrory. W ten sposób reklama ma szansę dotrzeć do pań w różnym wieku i o różnych zainteresowaniach, a także ich partnerów, którzy w bieliźnie Triumpha mogą odkryć świetny pomysł na gwiazdkowy prezent.