TRO MEDIA planuje w siepniu debiut na NewConnect

Jeszcze kilka dni mają Inwestorzy, aby złożyć zapisy na akcje TRO MEDIA S.A. – spółki z segmentu nowych technologii z Wrocławia. TRO MEDIA w ofercie prywatnej chce pozyskać 2 mln zł, które przeznaczy m.in. na budowę portali internetowych w różnych kategoriach, zwiększenie zasięgu sprzedaży powierzchni reklamowej oraz inwestycje w atrakcyjne istniejące projekty.

Poza nową emisją akcje za 1 mln zł sprzedaje główny akcjonariusz. Zapisy potrwają do 26 lipca br., a debiut planowany jest na II połowę sierpnia. Organizatorem oferty i Autoryzowanym Doradcą Spółki jest Biuro Maklerskie DnB NORD.

-„Jestem przekonany że oferta zakończy się sukcesem. Liczne spotkania i dotychczasowy przebieg oferty pokazały, że inwestorzy dostrzegają duży potencjał rynku, na którym prowadzimy działalność i pozytywnie oceniają przedstawianą strategię rozwoju. Poza tym pokazaliśmy, że jesteśmy wiarygodni i skuteczni, pozyskując wcześniej na rozwój środki UE oraz realizując dotychczasowe inwestycje”  – mówi Marcin Misztal, Prezes Zarządu TRO MEDIA S.A.

TRO MEDIA w formie spółki akcyjnej działa od 9 lipca br. Do końca 2009 roku działaność prowadzona była w formie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, która w tym roku została wniesiona do spólki z o.o., a ta nastepnie przekształcowna w SA. W 2009 roku firma TRO MEDIA  osiągęła przychód ponad 2 mln zł. i zysk w wysokości 663 tys. zł., który byłby zdecydowanie wyższy (1,45 mln zł) gdyby nie konieczność zaliczenia w koszty otrzymanej dotacji z UE.

Źródło: TRO MEDIA SA