TRO MEDIA, wrocławska spółka z segmentu nowych technologii, w poniedziałek 20 września zadebiutuje na NewConnect – poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
TRO MEDIA z prywatnej oferty akcji pozyskała blisko 1,9 mln zł z czego 85 proc. zamierza przeznaczyć na przejęcia.
„Wybór podmiotów, w które zainwestujemy, to obecnie największy przedmiot naszej aktywności. Aktualnie prowadzimy rozmowy nt. przejęć kilku podmiotów związanych głównie z rynkiem internetowym w branży technologicznej, która będzie znacząco poszerzała zasięg spółki w zakresie prowadzenia portali internetowych, a także branży prawniczej, turystycznej, marketingowej oraz rejestracji domen i hostingu – powiedział cytowany w komunikacie Marcin Misztal, prezes TRO MEDIA .
Oprócz przejęć strategia TRO MEDIA przewiduje budowę grupy nowych portali, co ma przyczynić się do dalszego zwiększenia atrakcyjności spółki, zwiększenie zasięgu sprzedaży powierzchni reklamowej o serwisy zewnętrzne oraz stworzenie nowych usług i produktów związanych z reklamą w różnych mediach.
TRO MEDIA jeszcze w 2010 roku planuje rozszerzyć ofertę o uruchomienie innowacyjnego na polskim rynku produktu do optymalizacji planowania kampanii reklamowych w outdoorze (system umożliwiający automatyzację w zamieszczaniu reklam na portalach spółki).
„Tak przygotowana strategia ma dać w przyszłości znaczący wzrost wartości spółki, umożliwiający wejście na rynek główny GPW” – powiedział Misztal.
W 2009 roku TRO MEDIA osiągnęła ponad 2 mln zł przychodów i zysk w wysokości 663 tys. zł. Prognoza na 2010 r. zakłada wzrost przychodów do 3,2 mln i blisko 1,5 mln zysku netto.
TRO MEDIA w formie spółki akcyjnej działa od 9 lipca br. Do końca 2009 r. działalność prowadzona była w formie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, która w 2010 r. została wniesiona do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a ta następnie przekształcona w spółkę akcyjną.
Działalność TRO MEDIA opiera się na kilku uzupełniających się płaszczyznach skupionych wokół rynku multimediów: budowie grupy portali internetowych w różnych kategoriach tematycznych, zarządzaniu powierzchnią reklamową i na działalności inwestycyjnej.
Organizatorem oferty i autoryzowanym doradcą spółki jest Biuro Maklerskie DnB Nord.
Źródło: TRO MEDIA SA