Aby osiągnąć efekt trójwymiarowości model rekina jest podłączony do specjalnego agregatu, który bez przerwy pompuje tam powietrze. Oprócz siatek w kampanii zostały wykorzystane backlighty AMS-u, a także prasa oraz internet. Kreację opracowała agencja reklamowa Czteryczwarte, media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum Polska.
– Siatki wykorzystywane są przez naszych klientów głównie w kampaniach wizerunkowych. Stwarzają doskonałe możliwości dla nietypowych rozwiązań kreatywnych, czego przykładem jest z pewnością spektakularna, trójwymiarowa realizacja dla BRE Banku – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS.
AMS posiada w swojej ofercie systemy frontlightów na elewacjach budynków o powierzchni 50 i 100m2. Od jesieni 2006 r. w ofercie firmy znajdują się również powierzchnie wielkoformatowe należące do Uniwersum Promotion Group, z którą AMS podpisała umowę o współpracy w zakresie wzajemnej sprzedaży powierzchni reklamowych.