Tropiciel przyciągnął ok. 600 tys. widzów

Instynkt Tropiciela to konkurs przeznaczony dla pasjonatów fotografii cyfrowej. W minionym roku jego uczestnicy nadesłali około 2 tys. zdjęć w kilku kategoriach. Tropiciele mieli za zadanie uwiecznić magiczne chwile i miejsca: niezapomniane scenerie, najpiękniejsze i niesamowite lokalizacje. Do konkursu najwięcej trafiło prac związanych z architekturą i pięknem krajobrazu. Zwycięzcy byli wybierani w drodze głosowania internautów. W trakcie ubiegłorocznej edycji konkursu oddali oni łącznie ponad 2,5 mln głosów.

Wystawa odbyła się na trzech stacjach warszawskiego metra: Dworzec Gdański, Świętokrzyska i Wilanowska. Patronat nad wernisażem objęły: TV4, Fotografia Cyfrowa, Warsaw Voice, Gazeta Studencka, Warsaw Point, Brain Damage oraz Telefoniczny Informator Kulturalny.