Trwa spór o reklamę AXA

„AXA wciąż emituje reklamę, w której zapewnia, że jest jedyną firmą, która pozwala płacić za ubezpieczenie komunikacyjne w 12 ratach. Tymczasem po otwarciu w połowie lutego supermarketu ubezpieczeń samochodowych w mBanku, takich firm jest już aż sześć.” – podaje dziennik.

Agnieszka Dąbrowska, dyrektor marketingu i sprzedaży w AXA, podkreśla, że np. „w Link4 na stronie internetowej jest tylko informacja o możliwości płatności w dwóch ratach za OC i sześciu za AC. Rzeczywiście, gdy zadzwonimy na call center Link4, o możliwość płatności w 12 ratach trzeba dopytać konsultanta. Płatności w 12 ratach nie promują też specjalnie MTU (tylko przy łącznym zakupie OC i AC) i PZU (tylko w AC).”

„Zamierzamy zwrócić się do AxA o zaprzestanie nadawania nieprawdziwego komunikatu” – mówi Jarosław Mastalerz, prezes BRE Ubezpieczenia. „Zwracaliśmy już uwagę nowemu graczowi, że jego reklamy wprowadzają klientów w błąd” – mówi Zofia Dzik, prezes Link4.

„Z ogromnym zdziwieniem odebraliśmy komunikat reklamowy AXY, wskazujący że tylko to towarzystwo oferuje na rynku możliwość rozłożenia składki za ubezpieczenie komunikacyjne na 12 rat. Nie jest tajemnicą, że w MTU taką możliwość daliśmy naszym klientom od początku działalności operacyjnej spółki tj. od 2002 roku. Od czerwca ubiegłego roku ubezpieczając mieszkanie czy samochód, klienci MTU mogą skorzystać także z internetowej platformy dystrybucyjnej.” – czytamy w komunikacie prasowym MTU z dnia 22 lutego br.

Więcej informacji w „Gazecie Prawnej”.