Trzech Panów w nowej kampanii INVEST-BANKU

Ruszyła nowa kampania telewizyjna kredytu gotówkowego INVEST-BANKU. Dla nowego produktu finansowego INVEST-BANKU agencja Schulz Brand Friendly stworzyła kreację telewizyjną, opierającą się na idei trzech przedstawicieli banku, którzy doskonale rozumieją swoich klientów i w profesjonalny sposób odpowiadają na ich potrzeby. Koncepcja kreatywna jest również realizowana na pozostałych kampanijnych nośnikach – prasie, internecie i w oddziałach banku.

Kreacja, oprócz promowania kredytu gotówkowego, jest ponadto początkiem odświeżenia wizerunku banku. Już od pierwszej emisji w poniedziałek 28 maja, Trzech Panów będzie promowało większość usług i produktów finansowych INVEST-BANKU.

Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Produkcja i postprodukcja filmu została powierzona Alvernia Studios.

Schulz zajął się również kupnem mediów w tej kampanii. W telewizji zobaczymy INVEST-BANK w TVP, TV POLSAT, a w prasie – w magazynach kobiecych.

Źródło: INVEST-BANK S.A.