Trzecia edycja Advert&MarketingCUP rozstrzygnięta

W rozegranych na wodach Zatoki Puckiej regatach wzięło udział 19 załóg i ponad 70 zawodników z różnych firm specjalizujących się w reklamie lub z nią powiązanych. Dzięki wspaniałej słonecznej pogodzie, wiatrowi dochodzącemu do 4 stopni Beauforta oraz bojowej postawie zawodników w ciągu trzech dni udało się przeprowadzić wszystkie zaplanowane wyścigi (w liczbie ośmiu). Mimo wyraźnej przewagi kilku ekip, walka trwała do samego końca regat, kiedy to ustaliła się ostateczna kolejność.

Mistrzem Polski branży reklamowej i marketingowej w roku 2004 została załoga agencji BTL MarketShare w składzie Tomasz Stefański, Hubert Łącki, Ireneusz Kutyła, Tomasz Kopciewski. Na drugiej pozycji uplasowała się ekipa agencji reklamowej D&M Advertising (Nivea Błękitne Żagle) z Michałem Malickim za sterem oraz Wojciechem „Barym” Długozimą i Michałem Leszczyńskim w załodze. Trzecie miejsce przypadło odnoszącej duże sukcesy w poprzednich edycjach Advert&MarketingCUP załodze agencji reklamowej CzART z Wrocławia w składzie Paweł Iwankiewicz, Małgorzata Wójcik, Monika Kozłowicz, Mirosław Bęczkowski. Dalsze miejsca zajęły ekipy Stroer, REMA – Targi Przemysłu Reklamowego, Glamour, TBWA, Agrgo Card, AD Fabrika FCB, Relax Media, Initiative Media, Media Miejskie, Media i Marketing Polska, Omnidruk, Polsat Media oraz Tequili.

W klasyfikacji kobiet zwyciężyła załoga miesięcznika Glamour w składzie Katarzyna Skorska, Elżbieta Szawarska (zastępca Redaktor Naczelnej Glamour), Anna Niewodzka i Małgorzata Fiejdasz. W klasyfikacji drużynowej najlepsza okazała się ekipa grupy TBWA\COMMUNICATION GROUP. Zdołano także przeprowadzić regaty w windsurfingu – puchar za pierwsze miejsce odebrał Ireneusz Kutyła z MarketShare, drugie miejsce zajął debiutujący w regatach Igor Pilutkiewicz z działu marketingu Rautaruukki Polska.

Organizatorzy przygotowali także atrakcje pozasportowe – zawodnicy i goście regat przez trzy dni bawili się przy muzyce szantowej w wykonaniu zespółu Mordewind, Fajera i Kapeli spod Stołu oraz Romana Roczenia oraz sutym grillu.

Każdy z zawodników otrzymał pamiątkową koszulkę oraz wziął udział w losowaniu nagród, które ufundowały firmy Nivea, Henri Lloyd oraz Slam.

Patronat medialny nad imprezą objęły miesięczniki Glamour i Rejs oraz magazyn Media i Marketing Polska.

Organizatorem regat były Polski Związek Żeglarski oraz firma Polskie Żagle.com