Trzy Boomerangi i 2 wyróżnienia dla TEQUILA\Polska

TEQUILA\Polska otrzymała nagrodę Boomerang za kampanię „Tyskie 375 lat” w kategorii Kampania zintegrowana (B2C), następnie za kampanię „Zakochane Warzywa” dla firmy UNILEVER POLSKA w kategorii Boomerang Design” oraz za akcję „POSTAW NA PAPIER” dla International Paper w kategorii „Salon Odrzuconych”. Wyróżnienia Agencja otrzymała za akcję „CRUNCHIPS DOMÓWKA” dla firmy The Lorenz Bahlsen Snack Word w kategorii Promocja sprzedaży (B2C) oraz za kampanię własną CALENDAR BOYS w kategorii Boomerang Design.

Jak mówi Michał Lehmann Prezes Agencji TEQUILA\Polska: „Nagrody zdobyte podczas tegorocznej edycji konkursu Boomerang – aż 3 Boomerangi i 2 wyróżnienia są dla nas szczególną satysfakcją. Nasze prace spośród wszystkich zgłoszonych prac były nominowane aż w 10 kategoriach. Największa liczba nominacji świadczy o tym, że TEQUILA\Polska jest bardzo dobra we wszystkich kategoriach i że w ocenie branży konsekwentnie realizuje swoją strategię pozycjonowania Brand Energizing. Oznacza to, że wpływamy na różne parametry marki za pomocą wszystkich dostępnych narzędzi z zakresu BTL osiągając dzięki temu znakomite efekty. Nagroda za kampanię „Tyskie 375 lat” w kategorii Kampania zintegrowana (B2C) jest przykładem kampanii, w której zintegrowane zostały wszystkie narzędzia będące w kompetencjach agencji TEQUILA\.”

Również agencja \SALES LINK i \DATA SOLUTIONS wchodzące w skład grupy TBWA\ otrzymały wyróżnienia w Konkursie „Boomerang”. \SALES LINK zdobył wyróżnienie za akcję „Śmietankowa strefa Algidy” w kategorii Field & Event marketing (B2C) w miejscu sprzedaży, a \DATA SOLUTIONS wyróżnienie za kampanię KĄCIK RADOSNYCH ZAKUPÓW WINIARY dla firmy NESTLE POLSKA w kategorii Program lojalnościowy (B2C).

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Boomerang” jest najważniejszym Konkursem premiującym i promującym największe osiągnięcia polskiego Marketingu Bezpośredniego. Organizowany jest cyklicznie przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego począwszy od 1999 roku pod patronatem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego – FEDMA. „Boomerang” z roku na rok wzbudza coraz większe zainteresowanie ze strony agencji reklamowych i klientów, czego dowodem jest rekordowa liczba, które napłynęły na tegoroczną VII edycję konkursu.

Ogłoszenie werdyktu Jury oraz wręczenie zwycięzcom statuetek odbyło się w dniu dzisiejszym tj. 16.06.2005 roku podczas Gali w Kamienicy w Warszawie przy ulicy Fredry 6.

Jury konkursu przyznało 16 statuetek Boomerang oraz dodatkowo 18 wyróżnień. Głównym kryterium oceny Jury była efektywność kampanii, a następnie kreatywność i strategia. W skład Jury weszli przedstawiciele największych korporacji międzynarodowych, przedstawiciele mediów, środowiska naukowego oraz agencji marketing services.

W ubiegłorocznej edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2004 TEQUILA\Polska otrzymała nagrodę Boomerang w kategorii „program lojalnościowy” oraz wyróżnienie w kategorii „kampania direct mail”.