Trzy nowe oddziały Noble Banku

Noble Bank otworzył trzy nowe, ekskluzywne oddziały – w Bielsku Białej, Lublinie oraz Szczecinie. Tym samym, sieć oddziałów banku liczy już 17 lokalizacji i obejmuje 10 z największych polskich miast.

Noble Bank, jako pierwszy i jedyny bank w Polsce, został stworzony specjalnie z myślą o obsłudze najzamożniejszych i najbardziej wymagających klientów. Dedykowane im luksusowe oddziały oraz zespół ponad stu najwyższej klasy private bankierów, wspieranych przez zaplecze ekspertów inwestycyjnych i podatkowych – to jeden z elementów gwarantowanego przez bank najwyższego rynkowego standardu. Do końca roku bank planuje otwarcie kolejnych dwóch oddziałów.

Jedyna sieć dedykowana usłudze private banking

Noble Bank jest pionierem na rynku profesjonalnego private bankingu w Polsce – jako jedyny, tworzony był specjalnie z myślą o obsłudze najbardziej wymagających klientów. Dzięki temu, poczynając od klasy doradztwa, a kończąc na charakterze placówek, jego oferta od początku odpowiadała najwyższym światowym standardom. Kilkanaście luksusowych oddziałów Noble Banku, zlokalizowanych w centralnych punktach dużych miast, zostało zaprojektowanych tak, by zapewnić pełen komfort i dyskrecję biznesowych spotkań. Oddziały Noble Bank przypominają raczej ekskluzywne biura czy kancelarie, niż placówki bankowe. Nie funkcjonuje w nich otwarta przestrzeń masowej obsługi. Witani w eleganckiej recepcji klienci, mają do dyspozycji kilka wygodnych, wyciszonych gabinetów i sal konferencyjnych, w których mogą spotkać się ze swoim osobistym bankierem. W 17 placówkach Noble Banku, pracuje ponad 80 private bankierów, wspieranych dodatkowo przez rozbudowane zespoły ekspertów z zakresu inwestycji, doradztwa podatkowego czy nieruchomości, maklerów, a także 30-osobowy zespół Noble Concierge.

– Kluczowym gwarantem standardu private banking jest indywidualne podejście oraz doświadczenie i umiejętności bankierów. Ekskluzywne oddziały to jednak istotne uzupełnienie poziomu obsługi. Komfort, prestiż, a przede wszystkim 100%-owa koncentracja bankiera na sprawach klienta oraz nielimitowany czas, który może mu poświęcić, to standard nieporównywalny do oferowanego w zwykłych bankowych placówkach. To nieosiągalne w bankach detalicznych, gdzie najwyższym poziomem luksusu jest dedykowany, i to często tylko teoretycznie, doradca klienta VIP. Przy poważnej skali zarządzania inwestycjami i majątkiem, nie może być mowy o masowej obsłudze – kluczowe jest indywidualne podejście i znajomość klientów. To nasza podstawowa zasada – mówi Maurycy Kühn, Członek Zarządu Getin Noble Bank odpowiedzialny m.in. za pion bankowości prywatnej.

Rośnie zainteresowanie usługami private banking

Noble Bank dysponuje obecnie siecią 17 oddziałów w 10 z największych miast Polski, w tym: w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Lublinie, a także w dwóch nowych lokalizacjach: w Szczecinie i Bielsku-Białej, gdzie otwarto niedawno oddziały.

– Bardzo wyraźnie obserwujemy wzrost zainteresowania klientów ofertą private bankingu. Ciekawym trendem jest  rosnące zapotrzebowanie na ten standard usług także poza Warszawą. Kolejne lokalizacje, w których otwieramy dedykowane oddziały Noble Banku, są odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy cenią sobie osobiste spotkania z naszymi bankierami – twierdzi Maurycy Kühn. Możemy mówić o pewnym zróżnicowaniu profilu klientów private bankingu w zależności od regionu czy nawet miastach. Na przykład w Warszawie notujemy dużą reprezentację wolnych zawodów i top managmentu, podczas gdy w pozostałych regionach znaczną większość stanowią prywatni przedsiębiorcy. Łączy ich jednak jedno – doskonała biznesowa intuicja oraz bardzo wysokie oczekiwania stawiane biznesowym partnerom, w tym bankowi. Jesteśmy dumni, że z sukcesem spełniamy te oczekiwania – dodaje Maurycy Kühn.

Noble Bank zapowiada otwarcie jeszcze dwóch nowych oddziałów do końca 2012 r. Tym samym, umocni swoją pozycję lidera na rynku private banking, dysponującego jedyną ogólnopolską siecią dedykowaną temu standardowi obsługi. O dynamicznym rozwoju zarówno rynku, jak i samego banku, świadczą także notowane w ostatnich latach wyniki biznesowe. Saldo inwestycji klientów Noble Banku wynosi 8 miliardów złotych. Wartość papierów wartościowych sprzedanych od momentu fuzji (2010 r.) przekroczyła 1 mld złotych, zaś produktów strukturyzowanych 910 mln złotych.

Private banking – najwyższy standard obsługi

Czym private banking różni się od standardowej obsługi VIP czy tzw. upper personal?

Źródło: Noble Bank