W 14. edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2015” Bank Millennium zajął pierwsze miejsce aż w trzech, z czterech ocenianych kategorii: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie” i „Bankowość hipoteczna”.
Pierwsze miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego” (bankowość tradycyjna) bank zawdzięcza zaangażowaniu, uprzejmości i profesjonalizmowi doradców zajmujących się współpracą z klientami w oddziałach, co przyniosło najwyższą ocenę w zakresie jakości obsługi klientów. W kategorii „Banki w Internecie” doceniono funkcjonalność serwisu transakcyjnego Millenet dostępnego w technologii Responsive Web Design oraz czas dokonywania podstawowych operacji bankowych. Najwyższe podium w kategorii „Bankowość hipoteczna” bank zawdzięcza dobrej, dostosowanej do potrzeb klientów ofercie oraz profesjonalizmowi pracowników oferujących kredyty mieszkaniowe.
Zwycięstwo w trzech z czterech kategorii rankingu jest kolejnym dowodem na to, że kilkuletnia strategia banku stawiająca potrzeby i zadowolenie klientów w centrum uwagi, przynosi efekty. Jak pokazują wyniki tegorocznego rankingu oraz sukcesy banku w tym zestawieniu w latach minionych, Bank Millennium jest niekwestionowanym liderem jakości wśród polskich banków.
Podobnie jak w poprzednich latach banki oceniano metodą „mystery shopping”. Wcielający się w rolę tajemniczych klientów audytorzy firmy badawczej Millward Brown przez trzy miesiące testowali jakość obsługi oraz ofertę 20 największych banków w Polsce. Na każdym etapie oceniali i punktowali jakość i funkcjonalność poszczególnych usług. O pozycji banków w każdym z rankingów decydowała suma zdobytych punktów.