Michał Macierzyński, PRnews.pl: Jako kolejny bank na rynku wprowadziliście Państwo system płatności internetowych on-line. Jakie czynniki wpłynęły na tę decyzję?
MM: Czy może Pani uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić czytelnikom PRnews.pl, gdzie będzie można korzystać z „Płać z Nordea”, a także czy mogą liczyć w związku z tym na jakieś specjalne atrakcje?
MA: Nie chciałabym jeszcze zdradzać szczegółów dotyczących rozwoju pasażu handlowego. Mogę jedynie powiedzieć, że będziemy go tworzyć i rozwijać zgodnie z trendami na rynku i zgodnie z zapotrzebowaniem naszych klientów. Już niebawem klienci banku Nordea mogą spodziewać się następnych ciekawych ofert w ramach tzw. Solo Marketu z wykorzystaniem narzędzia „Płać z Nordea”.
MM: Czy w związku z wprowadzeniem nowego rodzaju płatności internetowej planujecie jakieś specjalne akcje marketingowe? Czy myślicie również o wprowadzeniu własnego pasażu handlowego dostępnego dla klientów banku?
MA: Internet jest znakomitym miejscem na promocje i reklamę usług on line. Oczywiście planujemy również akcje marketingowe za pośrednictwem innych kanałów komunikacji, w tym m.in. wspólne przedsięwzięcia reklamowe z uczestnikami naszego pasażu handlowego. Pasaż handlowy będzie tworzony z myślą o zaspokojeniu potrzeb naszych klientów. Postaramy się, aby za pośrednictwem „Płać z Nordea” dostępne były najbardziej poszukiwane towary i usługi oferowane przez popularnych w Internecie dostawców. Mamy nadzieję, iż „Płać z Nordea” już niebawem pojawi się w najczęściej odwiedzanych przez internautów miejscach. Jedno jest pewne – marka Nordea będzie coraz bardziej widoczna na polskim rynku.